|   r.

09.01.2009|14:06:48
fotka konkursowa
Rozstrzygnięto I etap (jesienny) konkursu fotograficznego
"MOJA MIEJSCOWOŚĆ W OBIEKTYWIE"
pod hasłem: "Pokaż jesienne piękno swojej miejscowości!!!".

Wszystkie prace charakteryzowały się bardzo wysokim poziomem artystycznym.

Zobacz »wyniki!
Karolina Kowalska
15.12.2008|17:03:07
W czwartek 18 grudnia o godz. 16:00 odbędzie się wywiadówka Rodziców uczniów LO, LP i ZSZ.
Zaplanowano również zebranie studniówkowe rodziców klas III LO i LP.

Jarosław Zabielski
Nie pal - żyć będziesz dłużej
09.12.2008|23:27:18
Odpowiadając na założenia kampanii antytytoniowej pt. "Młodość wolna od papierosa" w szkole opracowany został program "Żyjemy bez papierosa". Program ma na celu wyeliminowanie zjawiska palenia tytoniu wśród uczniów.

W ramach programu wychowawcy klas prowadzą zajęcia na podstawie scenariusza "Żyjemy bez papierosa". Organizowana jest wystawa prac, plakatów oraz gazetki o tematyce antytytoniowej. Pokazywany jest film pt. "Nikotyna - legalny narkotyk". Wszystkie w/w działania ukazują zdrowotne, ekonomiczne i społeczne skutki nałogu palenia.

Dużą rolę w programie przypisuje się zajęciom pozalekcyjnym jako alternatywnym formom spędzania wolnego czasu.
Małgorzata Pałysa
05.11.2008|15:09:52
W czwartek 13 listopada o godz. 16:30 odbędzie się wywiadówka Rodziców uczniów LO, LP i ZSZ.

Jarosław Zabielski
GODZINA ARTYSTYCZNA - ZAPRASZAMY!
20.10.2008|20:23:48
Grupa teatralna "NIEWIEM" wraz z Zespołem muzycznym "ARKADIA" przygotowali dla wszystkich Państwa zjawiskową GODZINĘ ARTYSTYCZNĄ prezentując swoje dokonania i talenty!
Startujemy dnia 26.10.2008 r. (niedziela) o godz. 17.00 w Sali Widowiskowej w Sobolewie.
Przybądź na czas by wystartować razem z nami!
Wstęp wolny.
ZAPRASZAMY!
Marta Sieńska
Konkurs Fotograficzny "MOJA MIEJSCOWOŚĆ W OBIEKTYWIE "
08.10.2008|10:47:52
Rusza I etap Konkursu Fotograficznego "MOJA MIEJSCOWOŚĆ W OBIEKTYWIE" pod hasłem:

"Pokaż jesienne piękno swojej miejscowości!!!"

Uchwyćcie w obiektywie niepowtarzalne piękno barw jesieni! Otwórzcie się na piękno otaczającego nas świata! Wykorzystajcie każdy promień jesiennego słońca, aby pokazać jesienny klimat Waszej miejscowości!

Zapoznaj się z Regulaminem Konkursu i... chwyć za aparat!

Zapraszamy!
Obsługa fotowideo na Studniówkę 2009 - oferty
01.10.2008|10:23:33
Komitet Organizacyjny balu studniówkowego wraz z Dyrekcją naszej Szkoły informuje, że do dnia 10 października br. można składać w sekretariacie szkoły oferty na oprawę fotograficzną i wideo Studniówki 2009.

Termin studniówki ustalono na dzień 17 stycznia 2009 r. od godz. 18:00 do 6:00 rano.

Oferty można składać pocztą e-mail na adres: poczta@losobolew.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
16.09.2008|12:28:13
W dniu 24 września (środa) o godz. 16:30 odbędzie się zebranie ogólne Rodziców uczniów LO, LP i ZSZ.

Po zebraniu o godz. 17:00 odbędą się wywiadówki w poszczególnych klasach oraz wstępne zebranie studniówkowe Rodziców uczniów klas III licealnych.

Witamy po wakacjach! :-)
10.09.2008|11:27:34
Czas odpoczynku i zabawy niestety dobiegł już końca, ale pozostały nam urocze wspomnienia.

W te wakacje byliśmy na obozie letnim, zorganizowanym, jak co roku przez nasza szkołę. Tym razem spędziliśmy 6 wspaniałych dni w górach, w Murzasichle. Każdy dzień był rozplanowany, więc nie mogliśmy narzekać na nudę. Wspinając się po górskich szlakach mogliśmy podziwiać zapierające dech w piersiach widoki, oraz śliczne, górskie krajobrazy. Dzięki temu chociaż na chwilę zapominaliśmy o zmęczeniu. Tak czy inaczej górskie wspinaczki dały się niektórym we znaki :) Zdobyliśmy Gubałówkę, Kończysty Wierch oraz Giewont. Ta ostatnia "górka" była oczywiście wyzwaniem dla bardziej wytrwałych.

Byliśmy także w Budapeszcie, stolicy Węgier. Zasmakowaliśmy tam węgierskich smakołyków, m.in. marcepanu oraz langosza. Podróżowaliśmy też najstarszym metrem Węgier.

Ostatniego wieczoru bawiliśmy się w góralskiej chacie słuchając gawędy starego górala. A później hucznie imprezowaliśmy na zielonej trawce, piekąc i zajadając kiełbaski. Przy czym śpiewaliśmy głośno i wesoło, aż świstaki odezwały się z gór:) Tak zakończył się nasz cudowny pobyt w Murzasichle.

Newsa dodały:
A. Wiśniewska
E. Sztyber
Anna Wiśniewska
Wolne miejsca w LO dla Dorosłych
02.09.2008|10:41:32
Jest jeszcze kilka wolnych miejsc dla kandydatów do Uzupełniającego LO dla Dorosłych. Jeżeli Ty lub ktoś z Twoich znajomych chciałby podnieść swoje wykształcenie - to serdecznie zapraszamy!

Jarosław Zabielski
< Poprzednia   |   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52  |   Następna >